czwartek, 31 grudnia 2020

HAPPY NEW YEAR 2021!! :)



Jest piwko, pizza, filmowe hity z ery VHS oraz odjazdowa  muza, więc czego więcej chcieć? ;) Pożegnajmy zatem ten parszywy rok 2020 w stylu wojowników ninja, solidnym kopniakiem w rzyć! Niechaj w końcu on przeminie i odejdzie w zapomnienie! Życzę wam moi mili wszystkiego co najlepsze w nowym roku 2021! Przetrwaliśmy, to najważniejsze, a jak pewien mędrzec kiedyś powiedział ''Wybaczyć jest łatwo, ale nigdy nie płać pełnej ceny za spóźnioną pizzę!'' czyli notabene co nas nie zabije to nas wzmocni! Nie dajcie się niczemu i głowa do góry, będzie dobrze! Kiedyś przecież musi.

Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku 2021!! 

Jak zwykle życzy, wasz

Keeper :)

2 komentarze:

  1. Kochana ROLKO WSPOMNIEŃ - jak tam pizza? Ile filmów zaliczyłeś? Haha Wczoraj po północy dotarło do mnie dlaczego tak szybko wysłałeś mi paczkę! W końcu to zrozumiałam! Wszystko przez jej zawartość! Wolałeś się "go" pozbyć, bo petardy to byłaby zbyt wielka pokusa! Hahaha! No i nie musiałeś się z "nim" dzielić pizzą! Sprytne! Jutro pewnie dostaniemy paczki :) MIKE szczęśliwego nowego roku 2021! GUMA należy do nas!!! Peace Out!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pizza dała mi się we znaki, jeszcze została dzisiaj mała porcja na dwa kawałki, ale wczoraj tak się objadłem, że niespecjalnie mi się chciało już nic jeść! Aczkolwiek warto było! Najlpesza pizza w moim życiu! :D Filmów trochę obejrzałem w tym TMNT 2: Tajmnica Szlamu (ze zdjęcia powyżej), klasycznego Batmana z 1989 roku Tima Burtona i horror sc-fiction Virus z 1997 roku. Co do paczki to tak właśnie było moja droga Eibhlin, musiałem zrobić mu ewakuację bo petardy zbyt bardzo mnie kusiły no i bałem się, że taki głodomor mi zje całą pizze!! :)))))) Mam nadzieję, że odnajdzie się u Ciebie, z resztą na pewno!! :D A teraz mi przeszło przez myśl, a co jak to jest ten Twój z dzieciństwa?? Pamiętasz co się z nim stało? Może trafił w cudze ręce, a teraz znowu do Ciebie po latach trafi?? :D Paczki to bardziej dostaniemy w poniedziałek myślę, bo jutro sobota i poczta zamknięta, przynajmniej u mnie, ale i tak fajnie! Nie mogę się doczekać! :) Bardzo dziękuję, wzajemnie EVEE!! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2021!! Niech Moc GUMY będzie z nami!!!! :)

      Usuń