poniedziałek, 24 grudnia 2018

Wigilia Bożego Narodzenia i świąteczne życzenia od Keepera :)


Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwie czas pełen miłości, szczęścia, głębokich refleksji oraz rodzinnych spotkań, podczas których jemy Wigilijną kolację i obdarowujemy się prezentami. Jednak przede wszystkim najważniejsze jest to, że mamy siebie nawzajem, zarówno w tych złych, jaki pełnych radości chwilach, by razem, wspólnie z bliskimi i przyjaciółmi cieszyć się każdego roku tym dniem pełnym magii oraz niewyobrażalnych cudów, które mogą spotkać każdego z nas! :) Moi mili, już niebawem Wigilia i z tej okazji pragnę wam gorąco zaprezentować fragment Świątecznego odcinka Smerfów pt. ''Wigilia Bożego Narodzenia'', którym mogliśmy się delektować w grudniowych dniach naszego dzieciństwa. Myślę, że ten nastrojowy odcinek, jak i uwzględniony przeze mnie jego fragment idealnie oddaje to, co jest w tym wyjątkowym dniu najważniejsze. W końcu to Święta Bożego Narodzenia, dzień cudów i spełnienia marzeń! ;)



Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę wam wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, szczęścia, moc prezentów i radości, a w nadchodzącym nowym roku dużo pozytywnej energii i nieskończonego uśmiechu!! :) Życzę wam też abyśmy mogli wszyscy się tu spotkać i w następne Święta, by wspólnie cieszyć się wspomnieniami naszego dzieciństwa i wszystkich minionych lat! :)



Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!!

Keeper :)

10 komentarzy:

  1. żółędzie jako naturalistyczna wręcz ozdoba?
    czemu nie :))) będę wypatrywać Twego zwierzyńca
    w postach - cenię sobie świat miniaturowych istot,
    ale najbardziej oczywiście - ludzką serdeczność i
    pamięć - i właśnie tego Ci życzę caluteńki rok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Inkuś dziękuję za życzenia i odwiedziny!! Mam nadzieję, że fragment Smerfów się podobał :) A co do żołędzi to kiedyś wieszałem na choince ale sztuczne, które też fajnie wyglądały! Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt raz jeszcze! :)

      Usuń
  2. Mam dokładnie takiego konia lego, no dobra nie takiego, kary jest :) Kocham go miłością prawdziwą. Zapiszę sobie Twój blog w obserwowanych, bo jest w Tobie mnóstwo serdeczności. Wzajemnie wszystkiego dobrego, zdrowia, bo ono jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa!! :) To prawda, te koniki z Lego były pełne uroku, czarnego też mam z parę sztuk, jeden z nich ciągnie powóz wojowników z Lego Castle :) Dziękuję, wzajemnie raz jeszcze, wszystkiego dobrego i dużo, dużo zdrowia, to przede wszystkim :) Co do Twoich zdjęć, to naprawdę mi się podobają, jeśli chcesz to możesz założyć też konto na Flickru tam gdzie ja mam zdjęcia swoich lalek i innych zabawek, naprawdę bardzo fajny serwis dla fotografów i kolekcjonerów, polecam ;) Daj znać jakby co, to dodam Cie tam do znajomych i będę stałym widzem ;) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. Dziękuję, może kiedyś kiedy przejdę na bardziej profesjonalną fotografię, póki co zapraszam do mojego drugiego projektu pt. Stajnia Vivarro czyli Viv i ekipa dostępnego na fb.

      Usuń
    3. O dziękuję, właśnie wszedłem na stronę i ją polubiłem, ładne zdjęcia :) Co ciekawe lubi ją też moja znajoma, którą jeździ konno - oboje pochodzimy z Częstochowy. Czy rozumiem, że posiadasz stadninę koni, lub tam pracujesz, która mieści się w moich okolicach? :) Ja z kolei jeszcze raz gorąco Ciebie zapraszam na moją strone na fb https://www.facebook.com/rolkawspomnien/ - dużo więcej się udzielam na fb właśnie, tutaj też wrzucam artykuły bo jednak stałe grono ludzi tutaj zagląda i czyta, ale na fb moje teksty mają większy zasięg i odbiór, dużo fajnych ludzi tam poznałem dzięki mojej stronie :)

      Usuń
  3. Wesołych Świąt Keeper :-) Dzięki za wszystkie wpisy w tym roku, nie jeden raz mi się łezka w oku zakręciła od miłych wspomnień. Niech wena cię w nowym roku nie opuszcza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Albigen! Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, nie zauważyłem wcześniej komentarza :) Również życzę Tobie wszystkiego co najlepsze oraz udanego, pełnego radości nowego roku!! Bardzo też dziękuję za miłe słowa, bardzo mi miło, że tak uważasz i podobają Ci się nadal moje nostalgiczne wpisy :) Bardzo się cieszę, że tak pozytywnie na Ciebie działają - naturalnie będą nowe tematy!! Gorąco pozdrawiam i ściskam!! :)

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego roku 2019 :) Dużo energii i zapału do realizowania swoich pomysłów, dużo zdrowia i weny twórczej :) Mnóstwo nowych nabytków w kolekcji!!! Zero problemów z życiu osobistym! Tego Ci Michał serdecznie życzę! A dzisiaj oczywiście życzę Ci fajnej zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Ewelinka! Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w nowym Roku! Dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechu przez cały rok, jak również dużo nowych i unikatowych znalezisk, które będą dumą Twojej kolekcji! Wszystkiego najlepszego i jeszcze raz dziękuję Ci za życzenia!! :)

      Usuń