niedziela, 15 stycznia 2023

 AKUTALIZACJA KOLEKCJI POLSKICH FIGUREK STAR WARS W NOWYM ROKU 2023! :) 

(Ciąg dalszy serii ruchomej...)


    Jak obiecałem, miałem aktualizować co jakiś czas moją kolekcję polskich figurek Star Wars. Zapraszam do odwiedziny galerii na moim blogu ->

 https://rolkawspomnien.blogspot.com/2022/09/moja-kolekcja-polskich-figurek-star.html

    Tym razem dołączyło trochę ludzików, zasilających potęgę mocy Imperium, a są nimi Szturmowiec, TIE Fighter Pilot, Zuckuss oraz Barada z 1 generacji, pamiętający jeszcze zamierzchłe czasy PRL-u. Wisienką na torcie jest, oczywiście jakby mogło być inaczej, kolejny Lord Vader we własnej osobie, bo czwarty. Co poradzicie. Uwielbiam tego gościa! :))

Niech Moc będzie z Wami!

Keeper :) 


Zawsze i wszędzie, Szturmowiec potrzebny będzie! :)


4 komentarze:

  1. Pewny YouTuber o nicku NRGeek miał o nich wspominać w którymś filmiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię NRGeek'a ale kompletnie go nie widzę w temacie figurek. Dla mnie to głównie pasjonat między innymi, starych gier z lat 80 i 90-tych, lubię słuchać jak opowiada o grach z lat 90-tych, dobry z niego gawędziarz - dużo spostrzeżeń mam takich samych bo wychowałem się na tym samym co on :) Możliwe, że miał te figurki za dzieciaka bo to taki stary koń jak ja czy Ty, więc na pewno je pamięta, ale nigdy nie robił recenzji figurek, ciekawe jakby mu to wyszło, chętnie posłucham co ma do powiedzenia :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne figurki. Jestem przekonana, że powstaną kolejne ciekawe sesje z ich udziałem. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję Iga! :D Miło mi, że Ci się podobają! :) O tak nowe sesje zdjęciowe będą na pewno hehe. Szkoda, że te figurki są tak rzadkie i bardzo drogie na aukcjach. Muszę kombinować żeby je pozyskiwać poza aukcjami Allegro. Zwykle prowadzę wymiany z innymi kolekcjonerami lub szukam okazji w zestawach za grosze na OLX lub Vinted ;) Również ściskam ciepło! Trzymaj się Iguś! :)

      Usuń