niedziela, 3 czerwca 2018



Witam! :)


Wszystkich, którzy obserwują mój blog zapraszam na Facebooka,  gdzie od wielu miesięcy rozwijam Rolkę Wspomnień troszkę na większą skalę. Piszę tam przeróżne posty odnośnie filmów, kreskówek, zabawek, gier video, a także o wielu innych rzeczach, które miło wspominamy z okresu dzieciństwa i nie tylko. Wstawiam też ciekawe dodatki w postaci własnych rysunków ze znanymi postaciami z seriali animowanych. A oto adres:

https://www.facebook.com/rolkawspomnien/  




Na pewno zastanawialiście się gdzie zniknąłem z artykułami ;) Nie wyparowałem, nadal działam i piszę! Miałem chwile zwątpienia w pewnym momencie, brak czasu i ogólne zmęczenie materiału, ale coś mnie tknęło, włożyłem cała energię w Rolkę na Facebooku i opłaciło się!  Pisząc tego posta, myślę o was wszystkich, którzy byliście ze mną na blogu i chętnie czytaliście moje artykuły, za co z całego serca wam dziękuję. Jeżeli nadal chcecie być ze mną zapraszam na moją stronę :) Do blogowania jeszcze tu powrócę, mam w planach napisać kilka nowych artykułów i rozwinąć mój blog w różny sposób, żeby było więcej zabawy dla nas wszystkich ;)



Do zobaczenia znowu!

Pozdrawiam :)

Keeper




8 komentarzy:

  1. Śledzę już Twój profil na FB ale do bloga mam sentyment i mam nadzieję, że jednak tu czasem bedziesz wracał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa Albigen ;) Bardzo się cieszę, że obserwujesz obie moje strony, zarówno na Facebooku jak i tutaj! :) Oczywiście mam w planach powrót na bloga w celu pisania obszerniejszych postów z artykułami, gdzie będę mógł bardziej pozwolić sobie na rozwinięcie myśli ;) Pozdrawiam i ściskam mocno!! :) Już niedługo coś nowego! :)

      Usuń
  2. nie mam konta na społeczniówkach
    więc z radością poczytam wszystko,
    co tutaj wrzucisz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej nie szkodzi, rozumiem. Bardzo dziękuję! :) Miło wiedzieć Inka, że jesteś stałą czytelniczką mojego bloga! Niedługo coś tu wymaluję, cierpliwości ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. ok - czekam zatem na rozwój myśli Twych :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo Inka! :) Właśnie wrzuciłem nowy wpis na bloga, zapraszam do krótkiej ale smacznej lektury :)))

      Usuń
  3. Cieszę się, że jednak zostajesz także na Bloggerze, bo na FC nie ma mnie już od kilku lat :/. Czy możesz mi wysłać przez formularz kontaktowy swojego maila - chciałam Ci coś przesłać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Bardzo przepraszam, że dopiero teraz odpisuje, mała przerwa ;) Oczywiście, proszę wyślij mi to na maila valgorth2@gmail.com :) A co to takiego będzie? :)

      Usuń